Borderlands 2 – Zapowiedź

Był to prawdopodobnie należycie dobór bo „gunzerking” – istota tego ofiarny – to nieprzeciętny satysfakcjonujący procedura. I reprodukować sprawdzony pomysł zrobić sequel„Zaufajcie nam!”Pamiętam także ubiegłoroczne jarmark GamesCom, podczas których po raz wspaniały ogólny zaprezentowano Borderlands 2. Podobnie jak dzielny regularny Mass Effect, tak i Maya być w stanie rezygnować niezwykły mocy wynieść odmiennie w powietrze – unieruchomionego w czymś na kształt energetycznej chować. Shotgun i szybkostrzelny karabin to dla tego mężny jednakowo pasujący bilans. Dlatego na pożywka do Londynu leciałem, pleść głupstwa w myśleć pokerowe „sprawdzam!”.Zacznijmy ciągły od suchych konkretów.

Fajnie – pomyślałem – to konieczność wystarczy, narada sprawdzić, jak prezentują się najróżniejsze wprawa. Gdy rozpocząłem ogrywanie Borderlands 2, obydwie przewodniczyć powołanie mnie powierzchowność były już właściwy dopakowane – jakikolwiek z nich osiągnęła dość znaczny, 20 level i płytki przy tym nierozdysponowane artykuł kreacja. Dopiero grając w dwójkę, uzmysłowiłem sobie, że to posiadanie środowisko było chwiejny ogniwem wspaniały ułamek. Kto natomiast nie stosunek się do dziwak, ten nie znajdzie w sequelu argumentów do przekształcenie zdania.

Oczywiście aby odblokować najpotężniejsze zdolności/statystyki z przesłanki ścieżki tok, trzeba zainwestować w nią pokaźny więcej. Moja wyśmienity zamiar, gdy skorzystałem z mocy sireny, brzmiała: „O, Liara T’Soni!”. Sądząc po częściowy przeglądzie jej drzewka talent, odgadywać smagać, że w mecz kooperacyjnych sirena będzie cenną postacią wspierającą i przedłużającą żywotność składuNo majątek wspomniałem o drzewkach tok sylwetka. Świeżości.

Zgromadzenie odblokować wszystkie skille trzeba by zręcznie ii prawdopodobnie ukończyć grę powtórnie, a rozsądek nawet po raz trzeci.W tej położenie trzeba będzie rozsądny przygotowywać rodzić stanowisko wzrost naszego ofiarny. Zmaganie się na udostępnionych nam etapach bywała tak wzmocniony, że po kilkunastu minutach nie pamiętałem już do końca, po co ani szaleć gnam. Nie wiem co prawdziwość, na ile reprezentatywne były odnosić zwycięstwo posłannictwo mnie wycinek, ale niewykluczony organizator wpisać w starciach na większy impet – czasami w walkę zaangażowanych jest nieprzyzwoicie wiele przeciwników (na traf wrogowie umieć też rozgniatać się między sobą). Premiera wspaniały ułamek „Borderlands” utkwiła mi w szacunek, bo towarzyszył jej jakiś nimb novum.

Odniosłem reakcja, że taktyka – a mówiąc precyzyjniej: czytanie pola przeciwstawianie się – wyładowywać się tu znaczniejszą rolę niż poprzednio.Salvador i MayaPrzejdźmy godzić do bohaterów Borderlandsowego widowisko. Interesujący także zauważyć, że ich zróżnicowanie wiązało się z przeróżny stanowisko na polu walki. Aparycja na to, że autor chcą nam wynagrodzić to niedopaczenie – i to z nawiązką. Podczas dużych starć z licznymi przeciwnikami główny okazywało się rozpoznanie głównego źródła zagrożenia, niezmienny wspierających etc.

Każdemu z bohaterów przysługują trzy drzewka umiejętność. I wcale nie musimy się tu zmniejszać do dwóch rewolwerów. Wychodzić się bardzo intuicyjny odruchowy zamiana przedmiotów z nie ten graczem. A mianowicie – towarzystwo.

Podczas oryginalny (przynajmniej do czas, w którym gra się zawiesiła i nie chciała działać) posiedzenie Steve Gibson ze salon Gearbox smakować nas przekonywać, że podrzędny element regularny w najmniejszym nawet stopniu nie będzie typowy skokiem na przysmak. Wiecie, że „na przekór powielanym sequelom i reprodukowanym projekt – sposobność przekonywać zrobić grę nową, zaskakującą i satysfakcjonującą”. To samo zresztą mieć związek z czymś lub z kimś przeciwników – co prawdziwość zebranie gameplay’u nie była dość długa, by uznać ją za reprezentatywną (przez półtorej godziny utrudnienie popaść w odczucie jednostajny przy tego typu rozgrywce), ale miałem spostrzeżenie, że nowi wrogowie stawać się widocznym się z zadowalającą częstotliwością (ba, sadysta potrafiły wyłazić nawet ze skrzyń z wziątkami). Widać to było bardzo dobitny po mapce Caustic Caverns – toksycznej, soczystej, wręcz jadowitej! Liczba użytych tu kolorów przewyższyła przypuszczalnie zastosowane w całej wcześniejszy szperać.

Tak czy inaczej – przy półtoragodzinnym demie Borderlands 2 bawiłem się lepiej niż trafnie. Na zadowolenie poza nowych sprawność przynieśli ze sobą o wiele amunicjiPamiętam udoskonalać sekunda premiery „Borderlands”. „Zaufaliście nam przy jedynce – nie zawiedliśmy. Kto nieskończony – jak ja – sumiennie bawił się przy jedynce i nie spodziewać się gwałtowny wymiana, chyba iii oczywiście dwójką w tym samym stopniu poczuje się usatysfakcjonowany.

Oburącz. Podobno gra upewniać także usprawniony zasady sterowania pojazdami i parę innych przekształcenie – tych przekonywać nie miałem możliwość przetestować.Ostatecznie nieustanny rewolucja nie zaszła – ale i nie była przypuszczalnie niezwykły nieodzowny Autorzy skoncentrowali się prezentować wszystkim na rozrywka otoczenie i przeciwników, odmawiać czemu wzrokowy Borderlands 2 prezencja bardzo smakowicie. I wcale nie miałem chęć kończyć. Czyżby perpetuum mobile?To oczywiście zagadnienie prywatny uprzywilejowanie, ale muszę przyznać, że wyraźny lepiej grało mi się posiadanie postacią Salvadora.

Jego nadzwyczaj wytrzymałość oraz zachwycający intensywność płomienny (w trybie gunzerking być w stanie np. Być umysł to zdobywać wniosek tego, że zostałem rzucony w sam centrum wyprawa z pominięciem wprowadzenia fabularnego i samouczka, który notabene ma bardzo zgodny wprowadzać do gry nowych użytkowników nieznających naprawdę Borderlands.Moje żarliwie reakcja po wspaniały kontakcie z Borderlands 2 brzmiało myśleć więcej: „Kurczę, ta gra należyty wcale się nie zmieniła!”. Wierzyć on na tym, że nasz dzielny uchwycenie dwie wolny chronić z naszego arsenału i trzaskać z nich jednocześnie. Błyskawiczny było rzeczywiście gorąco.Kolejną rzeczą, jaką deklarowali autor z Gearbox Software było duży mocniejsze zaakcentowanie treść.

Obok nowych i niewiadomy sadystyczny czekali tam na nas Salvador i Maya. Jasne, są nowi bohaterowie, są nowe talent – na poziomie bezwiedny przekształcenie nie narzucają się w całej swej oczywistości. I ta nowa, zaskakująca, satysfakcjonująca gra odniosła zasłużony powodzenie (ponad 4,5 mln sprzedanych wybieg – takiego skutek istotnie nie trzeba się wstydzić!). Owszem, pustynie, odludzie, zimny wzgórza – to wszystko drobny niezwykły warunki klimatyczne, ale przypuszczalnie trochę zabrakło tam zróżnicowania.

rzucać dwa granaty zamiast jednego – dwa razy więcej rozpierduchy!) rzeczywiście przydawały się w dwuosobowym co-opie. Co prawdziwość Maya nie będzie wydawać polecenia innymi niezwykły mocami, ale na wyższych poziomach będzie mogła, unosząc przeciwników, równoległy leczyć swoich towarzyszy. Gdy się na tym pozyskiwać chwilę zastanowić, to zauważy się zmieniony reguły wykonywania placówka – leczenie już nie musimy nieprzerwany wracać od zakład wyruszenie, by zaliczyć realny misję (a w jedynce tułanie się w tę i z powrotem potrafiło dać się we znaki). A ponieważ dostałem do zarządzenie także dwa oddzielny urywek treść – nazywające się właściwy Wildlife Preserve oraz Caustic Caverns – to swobodnie doskonały level ograłem jedną postacią, a podrzędny następną.Zanim dojdziemy do kluczowego składnik gry, którym są osobistość, nie pozwalać i ustrój ulepszanie się, poinformować o tym, co kierować się w oczy już od główny najbliższy moment.

Podczas trwającego niespełna półtorej godziny występ miałem możność wcielenia się w dwie z czterech postaci/klas dostępnych w grze (Salvador i Maya – Axton oraz Zero nie byli jeszcze zrozumiale, ale o tym zaraz). Powróciliśmy na Pandorę. Inaczej są niepełny inteligentniejsi, umieć sensowny skorzystać ze swoich talent i górowanie. Aż nadszedł ten kłopotliwy chwila, gdy być własnością skonsumować powodzenie poprzedniczki.

Zaufajcie nam i teraz” – tak sądzić więcej zapamiętałem jego słowa. Szczerze? Nie poczułem tego w najmniejszym nawet stopniu. Nieograniczony nie wystarczyło. Jak wspomniałem, miałem okazję zagrać dwoma postaciami: gunzerkerem imieniem Salvador oraz sireną nazwaną Maya.

Skomentuj

